18 Kasım 2009 Çarşamba

GUCCI SEVERLERE 2009-2010 SONBAHAR-KIŞ GUCCI ÇANTALAR



Gucci'de hazır giyimin yanında aksesuar alanındada kendini göstermiş, heleki çantaları belki de hepimizin dolaplarına girmiştir. İşte Gucci'nin 2009-2010 Sonbahar-Kış sezonuna ait çanta koleksiyonundan parçalar. Koleksiyon genel olarak büyük rahatlıkla kolda veya yandan kullanabileceğimiz, hani evde ne var ne yoksa ihtiyacımız olan herşeyi içine doldurabileceğimi cinsten çantalar oluşturuyor. (işte bu yüzden büyük çantaları çok seviyorum) Yılan ve timsah gibi derilerin çoğunlukla kullanıldığı koleksiyonda, demir aksesuarlar ve taşlarla süslemelerde gayet başarılı.
Bu sezonda Gucci her zamanki klasikliğini modernize etmeyi başarmış. Özellikle clutchları bayıldım ben ya siz...



2 yorum:

Adsız dedi ki...

en fotoğraftaki ortadaki çantaya bayıldım resmen=)...ama paramı ona yatırırsam nasıl geçinirim ki ben:S...Çok benzer çakmasını yapsalar da alsam 40a 50ye:D

STYLEISTICO dedi ki...

:) evet biraz masraflı biz zevk oluyor ne yazık ki bizimkisi:)