12 Ekim 2009 Pazartesi

FASHIONABLE İSTANBUL / 23-25 EKİM



Fashionable İstanbul, herkesin dilindeki moda etkinliği. İlk önceleri gerekli açıklamalar yapılmadığından ne olduğu anlaşılmaya çalışıldı, geç gelen açıklamalar ile Salvatore Ferragamo, Vivienne Westwood, Roberto Cavalli, Gianfranco Ferré ve Missoni gibi ünlü moda devlerinin 2010 koleksiyonlarını sergiledikleri moda günlerinin bir ayağı olarak açıklandı. İlk detaylı açıklamalar CNN Türk 'te yapılan röpartaj ile geldi. (Haber için buraya tıklayın. )
Sayılı günler kalan bu organizasyonun sonunda web sitesi ve dolayısı ile etkinlik takvimide elimize ulaştı. Site ve etkinlik takvimini incelemek için buraya tıklayın.
Henüz davetiyeler konusunda tam anlamı ile bir açıklama gelmiş durumda değil ama gelen bilgiler davetiyelerin sayılı olduğu, bu organizasyonu düzenleyen sponsorlar tarafından dağıtıldığı yönünde. Sanırım organizasyona katılmak isteyenler son dakikaya kadar bir açıklama beklemek durumda kalacaklar. Umarım amaçlandığı gibi bu organizasyon dünya modasına İstanbul'u ve Türkiye'yi tanıtmak adına iyi bir adım olur ama şu da bir gerçek ki  bu organizasyonda Türk modacılarımızın da isimlerinin geçmesini, koleksiyonlarının dünyaya tanıtılmasını isterdim.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

organizasyonun adı Fashionable İstanbul olup da içeriğinde İstanbul'un sadece dekor olarak kullanıldığı bu etkinlik beni çok hayal kırıklığına uğrattı açıkçası...adını ilk senin yazında okuyup öğrendiğim bu oluşum için güzel olabilir düşüncem tasarımcıların adı açıklandığında yerle bir oldu açıkçası...keşke bizi temsil eden bizden birileri bizim olna birkaç isim de o sahnede olsaydı..işte o zmn dünya moda merkezi olmak için gerçek bir adım olabilirdi...şimdi sadece İstanbul'un zaten tescilli olan güzellikleri konu edilecek..İstanbul modacılarının adı geçmeyecek bile malesef...

STYLEISTICO dedi ki...

Evet, tamamen katılıyorum sana bende zaten yazımın sonunda buna değinmek istedim. ümidim sadece bir sonraki etkinlikte Türk Modacılarımızında isminin geçmesi