27 Ekim 2009 Salı

FASHIONABLE İSTANBUL MISSONI DEFİLESİ


Ve gelelim gecenin ve Fashionable İstanbul by Avea'nın son defilesine. Missoni defilesinede yerli yabancı misafirlerden ilgi fazla idi. Missoni'de bize 2010 İlkbahar-yaz koleksiyonunu sundu. Defilede daha çok yeşilin, mavinin,sarının, pembenin yani bütün renklerin soft tonlarından yapılmış trikoları izledik, tabii akseaurlarla zenginleştirilmişti. Daha önceden bu koleksiyonuda görmüş olsak, orada mankenlerin podyumda kıyafetlerle yürüyüşünü izlemek, kıyafetlerin dokularını yakından görmek, pırıltıları hissedebilmek çok hoştu. Yakından gördüğüm trikoları bir kez daha beğendim ve hemen üstümde görmek istedim desem yalan olmaz.:)
Gece son olarak Angelique'de yapılan after party ile devam etti.

2 yorum:

Fikir/Siz Yazılar dedi ki...

Merhabalar, paylaşımınız için teşekkür ediyorum, bunca sıkıntılı ve evhamlı günlerin içinde böyle güzeli gören ve buluşturan haberlerede ihtiyacımız var, bu arada bukünkü yazımı ziyaret ederseniz sevinirim, eğer anneyseniz yada çevrenizde yada sizi okuyanlar arasında anneler varsa, bilgi paylaşmı açısından bir nebze faydamız olurmu diye düşündüm, sevgiler...

STYLEISTICO dedi ki...

Takip ettiğiniz için ben teşekkür ederim paylaşmaktan bende büyük zevk duydum:)