21 Ekim 2009 Çarşamba

AKSESUARDA YENİ BİR MARKA ÇALIŞMASI :)

İlk olarak herkese merhaba demek istiyorum, merhaba diyorum çünkü biliyorum ki bu aralar blogumla, iş yoğunluğumdan, arada özel siparişleri yetiştirmeye çalışmaktan ve başka özel ailevi  işlerimden dolayı ilgilenemiyorum. Olabildiğince yorumlara cevap vermeye ve size arada postlar atmaya çalıştım. Sizlerinde bu hayatın umulmadık getirilerini bildiğinizden, beni idare ettiğinizi düşünüyorum. Ama inşallah şimdiden sonra güzel haberler ve yeniliklerle daha sık postlar atmaya çalışacağım.

İlk olarak size yepyeni çiçeği burnunda, daha marka olma yolunda olan bir markayı tanıtmak istiyorum. JOYSVOICE.  Çok sevdiğim bir arkadaşımın, iki arkadaş bir süredir kurma çalışmaları içinde oldukları markaları. Aksesuar trendlerinden sıkça bahsettiğimiz bu günlerde, bu yeni oluşumun ürünlerine bakmadan geçmeyin derim.  Ben aşağıdaki yakayı aldım bile bluzlarım, kazaklarım üzerinde çok şık duracak. Bunun gibi yakaların yanında, cıvıl cıvıl renk renk broşlar, taçlar, bantlar sizleri  www.joysvoice.com/ adresinde bekliyor.






Başka bir haberim ise bir aksilik olmaması durumunda Fashionable İstanbul'da bulunacağım ve size ordan olanaklarımız el verirse anında, eğer olmazsa biraz rötarlı olarak haberler uçuracağım. Bu arada Fashionable İstanbul hakkında merak ettiğimiz bir çok konu sonraki postlarımda olacak.:)

Hiç yorum yok: