24 Eylül 2009 Perşembe

VOGUE 2009 EKİM SUPER MODELLERLE

İlk olarak herkese merhaba. Seyahatten döner dönmez hemen bloga göz atmak, sizden gelen yorumları cevaplamak ve yeni postlar eklemek istedim ama blogdaki sorun hala devam ettiği için dün giriş yapamadım. Bu gün sevgili Hesionka sayesinde sanırım bu sorunu hallettim. (Sorun yaşayanlar mutlaka baksın)
Merhaba dedikten sonra ilk Vogue'un ekim sayısı ile başlıyım dedim. Vogue bu sayısında popüler modellerle çekimler yapmış. Kate Moss, Naomi Campbell, Lily Donaldson ve Stella Tennant.
Her zamanki Vogue güzelliğinde çekimler, sanırım Kate ve özellikle Naomi sonsuza dek bizimle olacaklar çünkü Naomi'ye baktığımda bu kadın hep aynı, hiç yaşlanmıyor demekten alamıyorum kendimi. (tabi photoshop'u da unutmayalım)
Kate deri bir korse üzerine bayrak sarınmış ve Naomide dalmaçya desenli bir tayt ve "vogue " harflerini üzerine almış. Lily ve Stella'da en az onlar kadar cazibeli ve şık olmuşlar.





Hiç yorum yok: