19 Eylül 2009 Cumartesi

MIU MIU ÇORAPLARDA ŞIKLIK

Bilmiyorum Miu Miu 2009-2010 sonbahar-kış koleksiyonuna ait bu çorapları duymayan kaldı mı. Bu sezon çoraplar renkleniyor, desenleniyor, burdaki gibi taşlanıp, pullanıyor ve boyları uzuyor. Hatta benden size tavsiye dizüstü çizmeyi sevipte gösterişinden dolayı almaya çekinenler, mutlaka dizüstü çorapları deneyin derim, inanın aynı çizme gibi görünecekler.
Bu pullu taşlı çorapları sevdim derseniz, belki sizde hemen bir çorap ve pullar edinip kendi zevkinize göre işyebilirsiniz, eminim eteklerinizle çok şık duracaklar.

2 yorum:

benden, bizden... dedi ki...

süppper kokoş bir çorap he ne kadar giyilebilir bilmem ama ben çok beğendim :)

STYLEISTICO dedi ki...

Bende sana katılıyorum, giyince rahatsız edici olabilir ama görünüş şekermi şeker :)