1 Eylül 2009 Salı

İSTANBUL FASHION DAYS 2


Ben sadece fuar alanını dolaşıp Özlem Süer'in defilesine yetişebildim. Bütün modacıların defileleri hakkında bilgi edinmek isterseniz benimde çok severek okuduğum ve moda günleri hakkında detaylı bilgi aldığım SYTLEBOOM 'a bakmanızı tavisye ederim.

Özlem Süer defilesine gelirsek, her ne kadar defile misafirler için çok kalabalık olsa da ki bu organizasyon ile ilgili eminki ileride daha iyi olacak, defile, özelliklede ışıklandırmalar, kuş sesleri içinde başta güzellik ve aşka dair Athena, Hera, Afrodit'e yapılan gönderme ile oldukça etkileyiciydi. 2010 İlkbahar-Yaza ait abiye ağırlıklı koleksiyonda, bolbol uçuşan şifonlar, yaka detayları, volanlar, katlar, asimetri vardı ve bütün tasarımlarda gördüğünüz en dikkat çekici özelliklerden biride gümüş işlemeli püsküller ve kıyafetlerle bütünlük sağlayan taytlardı. Açıkçası ben koleksiyonu sevdim. Ne yazıkki fotograf makinemin ve telefonumun şarjlarının aynı anda bitmesinden dolayı sadece fuar alanındaki sarjın yettiği kadar çektiğim resimleri sizinle paylaşabiliyorum. Başka bir fotograf makinesi ile defilede resimler çektim ama henüz elime geçmedi o yüzden şimdilik Moda Türkiye sayfasından aldığım resimleri ekliyorum . Resimler gelir gelmez kendi çektiklerimide ekleyeceğim.


Hiç yorum yok: