20 Ağustos 2009 Perşembe

ÖDÜLLENMİŞİM HEMDE YARATICI BLOGGER OLARAK:)

Sevgili TrendandShopping yaratıcı blogger olarak beni ödüllendirmiş. İlk Mim'im olduğu ve özellikle yaratıcıklı ilgili olarak beni bu ödül listesine eklediği için TrendandShopping 'e teşşekkür ediyorum ve "hakkında 7 ilginç şey" mim sorusunu cevaplamaya geçiyorum.
1. Psikolojik miğde bulantılarım var, sinirlendiğimde, üzüldüğümde, heyecanlandığımda v.s ortaya çıkıyor.
2.Sabırsızım, çoktan bitmesi gereken bir iş uzadımı dayanamıyorum.
3.Nazara inanıyorum ve kendi kendime nazar değdirip işlerin ters gitmesine sebep olabiliyorum.
4.Gece çalışmak gibi bir alışkanlığım var. Okuldayken sınavlara gece çalışırdım, şimdide gece işlerimi hallediyorum.
5.Yaşamımdaki sabırsızlığımın aksine insanlara karşı ise fazlası ile sabırlıyım.
6.Kolumda herkesin yanık zannettiği ama benim küçükken merdaneli çamaşır makinesine kolumu sıkıştırmam sonucu ortaya çıkan koca bir iz var.
7.Bazı durumlarda 6. hissim acayip kuvvetli, kötü olaylar olmadan önce (nadiren oluyor) hissediyorum yada ben çağırıyorum olayları bilemiyorum.
Şimdi birde bu ödülü 7 kişiye yollamam gerekiyormuş. Tabiki herkesin blogları kendi alanında yaratıcı, hepsi ayrı güzellikle ama 7 kişi seçebiliyormuşuz.



5 yorum:

Gustavo dedi ki...

It's a fashion Blog?
any way I like it...

hugs

Gus

STYLEISTICO dedi ki...

Yes, it's a fashion blog. There're everything bout fashion in here (fashion news, designers,new collections, etc.)
and it about my fashion drawings and special products design by me :)
i am pleased you like it:)

Adsız dedi ki...

ben de nazara çok inanırım ve kendi kendime de nazarımın değdiği olmuştur. bu arada 5. madde çok hoşuma gitti :)

STYLEISTICO dedi ki...

Evet benimde değiyooo:) ama bazen 5. maddenin kendi kendine zarar verebiliyo işteeee...

Stil Direktoru dedi ki...

Sağol güzelim işlere gömüldüm mesaj alındı muck