20 Temmuz 2009 Pazartesi

ÜZÜCÜ AMA GERÇEK : KRİZ

Aslında bu haberleri daha önce okumuştum, biliyordum, bir çok sitede ve blog'ta da yayınlanmıştır. Benim bu kadar geciktirmemin sebebi sanırım hüzünlü haberlerden hoşlanmamam, hele hele benim gözümde bir dev olan CHRISTIAN LACROIX'in vedasını duymaktı. Birçok modaevi krize yenik düşüyor ve iflasını açıklıyor gene bunların içinde 60-70lerle anılan Ossie Clark'ta kapatıcağını açıklayanlar arasında. Daha fazla kötü haber gelmeyeceğini umarak, bu iki devin son defilelerinden görüntüler....
CHRISTIAN LACROIX






OSSIE CLARK


2 yorum:

sesiber dedi ki...

Gerçekten üzücü ama iflas açıklamak borçların kolaylıkla ödenmesi açısından gerekli bir resmiyet. Dünyaca ünlü tasarımcıyı şimdilik çok şanlı şöhretli olmasa da yakında daha başka yerlerde göreceğimizden eminim. Marka statüsü açısından fiyat düşürmektense iflas açıklamak daha yapıcı. Yoksa o kadar kolay yetişmiyor
"CHRISTIAN LACROIX" ler :) Zaman gerek sadece.
Sevgiler...

STYLEISTICO dedi ki...

Tabiki bende katılıyorum çok kolay gelmedikleri konusunda.. Ben sadece tekstil sektöründe böyle ünlü isimlerin bile iflas açıklamak durumunda kalması üzücü anlamında bahsetmek istedim. Yoksa tabikide ilerki günlerde bu isimleri yeni tasarımları ile belki başka yerlerde, belki yeni modaevleri ile göreceğiz, yazım sanırım biraz tamamen moda hayatları bitti gibi oldu :)Yorumun için teşşekkür ederim Sesiber