1 Temmuz 2009 Çarşamba

STARLARDA MAXI ELBİSELERİ SEVİYOR

Maxi elbiseleri her yerde görüyoruz, nerdeyse herkesin üstünde. Evet belki çok görülmüş bir moda ama doğruyu söylemek gerekirse bende seviyorum çünkü bu elbiseler makyajsız, spor bir çanta ve parmak arası terliklerde gündüz çok rahat kullanabilirken, akşam topuklu veya sezonun trendi dolgu topuklarla ( ben oldum olası sevmişimdir çünkü hem boyunuz uzuyor, aynı zamandada ayağınız rahat ediyor :) ) ve clutch çantanızla geceye devam edebiliyorsunuz. Ve en önemlisi gündüzdede, gecedede o kadar rahatlarki, özllikle bu yaz sıcağında. Ünlülerde benim gibi düşünüyor olacak ki maxi elbiseleri ile boy boy poz vermişler. Bu elbiseleri nerede mi bulacaksınız? Hemen hemen her mağazada bulabilirsiniz, mango, zara, topshop, mudo, (bu liste böyle uzayıp gider) veya benim pasaj dükkanımda;)








Hiç yorum yok: