1 Temmuz 2009 Çarşamba

PEMBE ELBİSE DİKİLMİŞİ

Buda tasarlanan pembe elbisenin, dikilmiş hali :)

8 yorum:

Butterfly-Fashion dedi ki...

cook güzel..ellerine saglik..
stilin hosuma gitti :)
sevgiler..

StyLe - TuğÇe dedi ki...

Teşekkür ederim, inşallah biraz işlerimi azaltırsam yenileri daha güzelleri gelecek:)Böyle güzel yorumlar geldikçe çok mutlu oluyorum.:)

fikir işçisi dedi ki...

Merhaba bloğumda profil resmini görür görmez hemen girdim baktım sitene çok güzel giysiler dikmişsin bayıldım bende seni takibime alıyorum :)Sevgiyle kal...

StyLe - TuğÇe dedi ki...

Çok teşşekkür ederim yorumların için:), yakında yenileride gelecek :) biraz yoğunluğum var onu geçirmeye ve yeni ürünler hazırlamaya çalışıyorum:)

papatyaninguncesi dedi ki...

bayıldım elbiseye.modelde renk de çok güzel.bu sene bende dikiş kursuna gidiyorum umarım bende güzel işler yapmayı beceririm

StyLe - TuğÇe dedi ki...

Teşekkür ederim bende çok severek diktim ve giydim :)

Yasemin Asli Canbolat dedi ki...

En sevdigim renk pembedir..önce cizimini gördüm..Bu elbise kesinlikle muhtesem olmus.
Ellerine saglik

StyLe - TuğÇe dedi ki...

:) teşekkür ederim :)
Daha sonra ufak taşlarda eklemiştim ben kumaşa, burada daha eklememişim ;)
Kuzenimin düğününde giydim, o resmide postlara eklemiştim.
Tekrardan teşekkür ederim güzel yorumun için..