18 Temmuz 2009 Cumartesi

MODİFİYE PEMBE ELBİSE

Bu pembe elbiseyi daha öncedende göndermiştim ama tam anlamı ile bitirmemiştim. Şimdi artık hem bitti, hemde biraz daha modifiye ettim. Aslında straplez daha çok sevdim ama tende saten olduğu için biraz kaygan, herhangi bir kazaya maruz kalmamak için (biri eteğinize basabilir:) ) boyundan destek ekledim. Birde biraz daha abiye olması için resimde çok belli olmasada,koyu pembe kısımlara parlak pullar ekledim. Bakalım belki yakında bekleyen düğünler var birine giyebilirim :)





2 yorum:

Kurbiş dedi ki...

eline sağlık çok cici olmuş:):)yakından resimlerle üstündeki pulları daha hoş durmuş.):)kumaş mı öle?sen mi yaptın?

STYLEISTICO dedi ki...

Teşşekkür ederim arkadaşım:) yok kumaş öyle değil ben yaptım sonradan. ilk diktiğimde pulsuz resimlerini koymuştum zaten. sonradan koyu pembe olanların pullu daha güzel olacağına karar verdim :)bayaa zaman alıyor, el oyalıyor ama:)