20 Mayıs 2009 Çarşamba

LİSTE BAŞLARINDAN LACİVERT KIRMIZI BEYAZIN BİRLİKTELİĞİ


Oldum olası sevmişimdir bu üç rengi, oldum olası yakıştırmışımdır. Normalde laciverti tek başına çok kullanmamama rağmen kırmızıyla veya beyazla veya üçü birlikte çok yakıştırıyorum. Bu sene ilkbahar-yaz koleksiyonlarını incelediğimde denizi ve denizcileri hatırtalan bu renkleri ve hatta denizin simgesi olan imgeleri çok fazla görüyorum. Özellikle Dolce&Gabbanna'nın yaz koleksiyonu adeta denizci stili üzerine kurulmuş ve bence çokda güzel olmuş ;) Sizde bu trende ayak uydurmak isterseniz, yada trend fln banane ben zaten seviyorum bu renkleri , bana çok yakışıyor diyorsanız Moschino, Banana Repuclic, Guess, D&G söylememe bile gerek yok:), yok daha uygun fiyat istiyorsak ki bence bu krizde öyle olmalı Mango, Koton, Zara, Mudo ve hatta ve hatta C&A ve ben sevmesemde Adil Işık'a ( bu trendi ve diğerlerini kopyalamışa benziyor) gitmenizi öneririm. Elbiseler, baskılı t-shirtler, etekler, şapkalar, ayakkabılar bile bulacaksınız.





Hiç yorum yok: