13 Temmuz 2009 Pazartesi

PARİS'TE HAUTE COUTURE MODA HAFTASI VE DIOR

Sonunda evime dönebildim ve biraz evi ve işleri toparladıktan sonra sıra bloguma geldi. Biraz gecikmeli olarak Paris Haute Couture moda haftası ile başlamak istedim.
Bildiğiniz gibi Paris Haute Couture Moda Haftası başladı ve Christian Dior, Givenchy, Chanel, Armani Prive, Jean Paul Gaultier, Christian Lacroix gibi modanın belirleyici dev moda evleri son koleksiyonlarını sergilediler.
Ben Dior ile başlamak istedim çünkü John Galliano'nun tasarımları benim için her zaman ilgi çekici. Dior kadını seksi, asil, gösterişli, her döneme hitap eden kıyafetlerle karşımızda. Tüylü ve iri şapklar ve özellikle jartiyerler ön planda. Adeta renk cümbüşü yaşanmış ama bir o kadarda renkler şık bir bütünlük içinde. Galliano kaliteli kumaşlar ve kaliteli işçilik ile harikalar yaratmış.









Hiç yorum yok: